TamYardım - Güncel Bilgi Arşiviniz

Bookmark and Share


       Tamyardim blogspot adresimde 2010 yılı mayıs ayından, 2011 ayının sonuna doğru güncel konuları, sitemde sizlere sunmaktaydım. 2011'in sonunda başka projelerle bu blogumda paylaşım yapmayı bırakıp tüm yazıları kökünden silmiştim.
       Yaklaşık 1 yıldır blog yazma, site açma gibi hobilerden uzak durmaktaydım. Taa kii on dakika öncesine kadar eski blogger hesabıma girip bu blogumu görene kadardı..
       Hemen deneme olarak bir yazı ekledim ve Google'de hızlıca indexlendiğini gördüm ve bu durum beni çok sevindirdi. Google bu sitemi rehberinden silmemiş ve halen info kısmı durmaktaydı. Ve büyük bir gazla blog yazmaya ve güncel bilgileri sizlere sunmak için kolları sıvadım.
       İnşallah eskisi gibi bu siteme haksızlık etmem, nede olsa ilk göz ağrım TamYardım blogum..
- Takipte Kalın :))

{ 0 yorum... Tümünü Gör / YORUM GÖNDER! }

Yorum Gönder

YORUMUNUZU BURADAN BIRAKIP DÜŞÜNCELERİNİZİ, SORULARINIZI BİZLERLE PAYLAŞABİLİRSİNİZ.