Haktan, Bahadır Tatlıöz - Bir Ben Bir İstanbul Dinle, Şarkı Sözleri

Bookmark and Share
Haktan, Bahadır Tatlıöz - Bir Ben Bir İstanbul şarkı sözü, Haktan, Bahadır Tatlıöz - Bir Ben Bir İstanbul dinle, Haktan, Bahadır Tatlıöz - Bir Ben Bir İstanbul indir, Haktan, Bahadır Tatlıöz - Bir Ben Bir İstanbul video izle


Sonbaharda yaprak dökülür gibi
Başlar ayrılığın tüm halleri
Biraz senden gider biraz ondan gider
O kadar büyük demek uçar gider
Her sahnesi bir ayralık filmin
Çoktandır bu aşkın tüm halleri
Ben hep köşeden sessizce izleyen
Sen ise bir kalemde silip giden
Kabullenmek çok zor olsada
Bu kez gerçek şu ki
Bir ben bir İstanbul kaldık 
Bu gece öksüz kaldık
Acıdan geçen hikayende
Beraberce yandık
Sen yoktun İstanbul vardı
Derdime hep ortaktı
Bu gece bir kadeh bana
Bir  kadehte İstanbul'a
Hüznün dibine vura vura
Seni unutacağım



{ 0 yorum... Tümünü Gör / YORUM GÖNDER! }

Yorum Gönder

YORUMUNUZU BURADAN BIRAKIP DÜŞÜNCELERİNİZİ, SORULARINIZI BİZLERLE PAYLAŞABİLİRSİNİZ.