Taladro - Mesafe Şarkı Sözleri, Dinle

Bookmark and Share
Taladro - Mesafe dinle, Taladro - Mesafe sözleri, Taladro - Mesafe indir, Taladro - Mesafe video, Taladro - Mesafe şarkı sözü



Umudum bitmedi bak, hep ayni devam eder
tavani rutubet kokan adam ve nevaleler
yagmurun damlalarini güç olsa da hesap eden
bos bir adami oynuyorken zor gelir mesafeler

gecenin arzuhali sisli bir cam
elimde okka divit, üstümde güçlü nidam
maziye dönük boyasi akip duran sirin binam
sanki tanidik ve sanki yabanci gibi siman

sessizce mesafelere tutunmak
omzum agir, yine de sen gel bana tutun bak
ayin hilal evresi, hafifçe yokluyorum gökyüzünü
bulutlar rahatsiz bu durumdan

boyasi fusya rengi ipek günün, ton atlayip
omzuma yükledigim su sevgi isini son hattayim
ben sana açim huzur biraz bende konaklayin
bi bankta oturdum, gri montla Konak'tayim

Nakarat x2 

Kisalmiyor yollar
büyüsen, yürüsen, düsünsen ayri bir dert
ne yapsan kavusmuyor kollar
ne desem, ne bilsen, bilmesen ayri bir dert

aradan zaman geçti, kalktim o banktan
hafif adamlarimla yürüyorum yüzüme çarpan
su lanet gibi firtina ne, anlat bana kaptan
bir kaç anlik mutluluga ben günesi satmam

neyse sonunda umdugum durak
karsimda milyonlarca kalp var bugün hep ayni duran
onlarla ilgilen dost, sen beni birak
Izmir'i sevdirdigini bilmiyordu Burak

su an dünyayi tanimladim sepya mavisi
eger kalbin bile küsse sana yok tedavisi
bu yüzden yorgunum kadinim, bunun yok bahanesi
sen ki gözbebegim, esim, bil daha nesin

çikarsa bir daha sesim, emin ol kavgam olur
merak etme huzuru tutarsam, bir yere salmam onu
bir gün, gün batiminda yaklasirsam kiyilarina
istegim bir sen, bir de gitmek için sandal olur

Nakarat x2 

Kisalmiyor yollar
büyüsen, yürüsen, düsünsen ayri bir dert
ne yapsan kavusmuyor kollar
ne desem, ne bilsen, bilmesen ayri bir dert

Her dakika umutlarimi yitirdigimi,
Yalnizliga soyundugum bir gün kendimi bitirdigimi

{ 0 yorum... Tümünü Gör / YORUM GÖNDER! }

Yorum Gönder

YORUMUNUZU BURADAN BIRAKIP DÜŞÜNCELERİNİZİ, SORULARINIZI BİZLERLE PAYLAŞABİLİRSİNİZ.