2016 Göt Eden Sözler, Kapak Laflar koyan Sözler

Bookmark and Share
2016 Göt Edecek Sözler, Kapak Laflar koyan Sözler


Seni sevmekten öte şeyler var şimdi hayattaÇok daha güzel adilikler icat edilmiş. Mesela bir gün esmer bir kadınla yatıp, sabaha sarışın bir kadınla uyanmak gibi…
 
 
Sevdiğim şarkıları sevdin diye geldim sana. Aşık ve şarkılara yanık. Her şarkıda kendini bulduğunu söylemiştin, bir de beni. Hani şimdi eski şarkılar nerede sevgili. Yeni şarkılara tutunup gittin. Artık hiçbir şarkıyı sevemiyorum.
 
 
Gönül kapıma gelme bir daha, ne bir tas suyum var sana, ne de birkaç kırıntı ekmeğim. Sokak kedileri aldı gitti hepsini, bir daha seni bu gönülde beslemeyeceğim.
 
 
Hazımsızlık yapıyor artık geceler bende. Seni bilmem ama ben çoktan boğuldum bu kederde.

kapak laflar
Ben bu aşkı sen varsın diye istedim. Keşke seni hep reddetseydim. O zamanlar daha bir aşkla bakıyordun, elde ettin diye gözün bana kör oldu. Geldiğin güne lanet olsun.
 
 
Hayata dair ne varsa senden kalan, yarın bir bir azat edeceğim. Seni değil sensizliği yemin bileceğim.
Seninle yaşlanmak hayali de nereden çıktı. Sen kirli bedenler altında yıkanmış bir kadınsın. Abdest suyun bile kirli senin.

Kimle ve neredeysen sakın geri gelme zira ayıracağım gövdeni bedeninden.
 
 
Seni sevmeyi her geçen gün daha çok saçma buldum. Sen sevilecek değil, eğlenilecek bir oyuncaksın.
 
 
Evlenmek için sana gerek olduğunu kim söyledi. Dışarıda milyonlarca kadın var.
 
 
El değmemiş bahçelerden topladığımı sanmıştım seni. Her gün aşkla suladım köklerini. Ben fazla hayırsız çıktım, toprağına tohum yerine çamur atmalıydım.

{ 0 yorum... Tümünü Gör / YORUM GÖNDER! }

Yorum Gönder

YORUMUNUZU BURADAN BIRAKIP DÜŞÜNCELERİNİZİ, SORULARINIZI BİZLERLE PAYLAŞABİLİRSİNİZ.