Sevgi Sözleri 2016, Sevgi Mesajları

Bookmark and Share
Sevgi Sözleri 2016, Sevgi Mesajları |  görsel 1
Sevgi sözleri 2016 yazımızda, sevgi beslediğiniz insanlara sevgi mesajlarını bulabilirsiniz. Aşk sözlerini de bulabileceğiniz sevgi sözleri yazımızdaki sözleri sosyal ağlarda rahatça paylaşabilir veya mesaj ile gönderebilirsiniz.
 
İçimdeki yangınların adı, benim can içi güzel karım. Sevmek denen şey sen doğdun diye var. Sen sevgiye daha çok aşk katansın. Sen buradaki bütün yangınların başladığı noktasın. İyi ki varsın, seni seviyorum.
 
 
Sevgiye aç kalan gönlümün pınarlarını dolaşan bir ayak izi buldum da geldim bu gece. İlk defa beni sarabilecek bir izdi beklide. Öyle derin ayak izleri bırakmıştı ki kalbimde, kapıldım düştüm bu izlerin peşine. İçimde sevgi tohumları yeşermeye başladı seninle.
 
 
Yeryüzüyle gökyüzünün ortak buluşma noktası neresi diye sorsalar, ben senin gözlerini gösteririm. Hiç şüphe duymam, sen ortada duran çizgisin. Sen cihanı ikiye bölebilensin. Sen gözleriyle kuşatansın dünyayı.
 
sevgi sözleri
 
Seviyorum diye mi bütün bu işkence. Gidişler ve gelmeyişler neden?
 
 
Dün gece uykumda geldin demek ki… Rüyamda tatlı bir koku vardı beni içine çeken ve ben hiçbir kokuyu çekmedim bu denli. Daha göremeden sevdim ben seni. Sadece kokuna aşık oldum, kim bilir güzelliğin ne denli…
 
 
Hayata bakışımı değiştiren bir kadınsın sen. Beni sevgiye boğan, beni yumak yapan, beni mutlu uyandıran bir kadınsın. Seni sevmeyip kimi sevsin bu adam. Sana tapmayıp kime tapsın, adaletin dünya kadar.
 
 
Her seni seviyorum dediğimde, benden biraz daha kaçtın, yıktın bütün hayallerin kerpiç duvarlarını. Sıktın öten kuşların boğazını ve sinsice arkadan vurdun gönül sarayımı. Kimse bir şey söyleyemedi sevgili, seni sevmek akıllı adam işi değilmiş meğer.
 
sevgi mesajları
 
Altın tepside sunulan bir sevgiyi, bakır bir kapla örtmek olmadı. Ben bütün güzelliklerimi koydum bu tepsiye, sen bütün körpe uçlarınla geldin benim sevgime. Ne ben daha ince kalabildim ne sen gözdenden bir parça dal eksiltebildin. Olamadık…
 
 
Seviyorum diye bağırmak geliyor her an içimden, seviyorum bu adamı ben!!!  Bağıramıyorum, duyacaklar alacaklar seni benden diye, sen benimsin, benim kalmalısın. Seni bir tek ben sevmeliyim adamım. Sen bir tek benim sevgimin tacısın.
 
 
Her sabah uyandığım bu güzellik gerçekten benim mi? Yoksa her sabah bir serap mı alıyor aklımı başımdan. Sevgi mi gösteriyor seni her sabah yanımda, yoksa ben görmediğim, bilmediğim bir yüze mi tapıyorum her sabah? Ne olduğu hakkında net bir fikrim yok; lakin hayalini de seviyorum, gerçeğini de…

{ 0 yorum... Tümünü Gör / YORUM GÖNDER! }

Yorum Gönder

YORUMUNUZU BURADAN BIRAKIP DÜŞÜNCELERİNİZİ, SORULARINIZI BİZLERLE PAYLAŞABİLİRSİNİZ.